28 Αυγούστου του 1947. Μια βεντέτα που ξεκινά από τις Κρηνίδες και αφορά
Κρηνιδιώτες, θα τελειώσει στα βουνά τις Περιστεριάς Δράμας. Νεαροί που
συνάπτουν ερωτικές σχέσεις με παντρεμένες γυναίκες στην ηλικία της μητέρας
τους, δολοφονούν τους συζύγους, αλλά ένοχοι είναι οι κομμουνιστές. Ας ξετυλίξουμε, λοιπόν, μαζί το
κουβάρι αυτής της παράξενης ιστορίας που ξεκινά από τις προπολεμικές Κρηνίδες
και τελειώνει ακριβώς πριν από 70 χρόνια. Θα θύμιζε ιστορία του Φώσκολου αν
κάπου εκεί στο τέλος της δεν μπερδεύανε και τους κομμουνιστές. Λίγους μήνες
πριν ο 2ος Παγκόσμιος πόλεμος χτυπήσει την πόρτα της Ελλάδος, στις
Κρηνίδες είχαν τα δικά τους προβλήματα. Ο
Π. νεαρός κάτοικος Κρηνίδων,
δημιουργεί <<παράνομο>> ερωτικό δεσμό με την παντρεμένη
Κ. η οποία
είχε σχεδόν την ηλικία της μητέρας του. Από την ερωτική σχέση του ζευγαριού δεν
λείπει το πάθος, κάθε άλλο θα παρατηρούσε κάνεις, υπάρχει και μάλιστα σε
πλεόνασμα! Κατά τη διάρκεια της Βουλγαρικής κατοχής, ο Π. ( ο εραστής ) και η
Κ. ( η ερωμένη ) αποφασίζουν να σκοτώσουν τον σύζυγο. Την δολοφονία διαπράττουν
και οι δύο από κοινού, βασισμένοι σε ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο που οι
ίδιοι είχαν εξυφάνει, λίγες ημέρες πριν. Η δολοφονία έγινε στις Κρηνίδες, στον
κάμπο των Φιλίππων, καθώς ο άτυχος σύζυγος πήγαινε στα χωράφια του. Φυσικά την
ευθύνη της δολοφονίας την έριξαν στους Βούλγαρους κατακτητές. Η αιτιολογία αυτή
έπεισε τόσο τον Π. ( Εραστή και δολοφόνο ), όσο και την Κ. ( Ερωμένη και
δολοφόνο ), αλλά κανέναν άλλον. Όλοι στις Κρηνίδες ήξεραν την πραγματική
ιστορία αλλά και τους δολοφόνους του άτυχου άνδρα. Την πραγματική ιστορία ήξερε
και ο γιός του δολοφονηθέντος. Λίγα χρόνια αργότερα ο Π. ( εραστής και
δολοφόνος ), ανεβαίνει στο βουνό ως αντάρτης προκειμένου να <<αγωνισθεί
για την ελευθερία της πατρίδος ) στο πλευρό του γνωστού ακροδεξιού οπλαρχηγού
που και αυτός με τη σειρά του είχε σκοτώσει τη γυναίκα του λίγο πριν αποφασίσει
να <<αγωνισθεί για την ελευθερία της πατρίδος του. Η αδελφή του Π. ( Εραστή και δολοφόνου ) είχε ανέβει και αυτή
στο βουνό, αλλά με αντίθετη, ιδεολογικά οργάνωση, το ΕΑΜ ( τρέχα να καταλάβεις
τι γίνεται… ). Εφόσον λοιπόν ο Π. ( Εραστής – δολοφόνος ) έλειπε στο βουνό για
την ελευθερία της πατρίδος, βρήκε ευκαιρία ο γιος του δολοφονηθέντος συζύγου και πλησίασε
ερωτικά την μητέρα του η οποία δεν άργησε να ενδώσει στα σεξουαλικά κελεύσματα
του νεαρού γιού του δολοφονηθέντος. Όσο διάστημα ο νεαρός γιος του
δολοφονηθέντος συζύγου κάλυπτε τις σεξουαλικές ανάγκες της μητέρας του Π. (
Εραστή – δολοφόνου ), αποφάσισε πως και αυτός μπορούσε να σώσει την πατρίδα από
τους κατακτητές της. Ανέβηκε λοιπόν στο βουνό και έγινε και αυτός αντάρτης και
μάλιστα στο πλευρό του γνωστού ( επίσης δολοφόνου της συζύγου του ) ακροδεξιού
οπλαρχηγού. Έτσι λοιπόν βρέθηκε να είναι συναγωνιστής με τον δολοφόνο του
πατέρα του. Ο Θ. ( γιος του δολοφονηθέντος συζύγου ), όμως δεν ανέβηκε στο
βουνό για να σώσει την πατρίδα, αλλά για να πάρει την εκδίκησή του. Αφού είχε
γίνει εραστής της μητέρας του δολοφόνου του πατέρα του, αποφάσισε να
ανταποδώσει στα ίσα το κακό που του είχε κάνει ο Π. Έτσι μια ημέρα σαν και
αυτήν, πριν από 70 χρόνια, έστησε ενέδρα και δολοφόνησε τον πατέρα του Π. (
Εραστή της μητέρας του και δολοφόνο του πατέρα του ). Η δολοφονία έγινε κάπου
στα βουνά μεταξύ Κρηνίδων και Περιστεριάς ( Δεν θέλω να αποκαλύψω το ακριβές
σημείο για ευνόητους λόγους ). Κατάφερε λοιπόν και αυτός να γίνει εραστής της μητέρας
του Π. και δολοφόνος του πατέρα του, όπως ακριβώς είχε γίνει και ο Π. εραστής
της δικής του μητέρας και δολοφόνος του δικού του πατέρα, λίγα χρόνια πριν. Την δολοφονία του πατέρα του Π. την έριξαν
στους κομμουνιστές, για τους οποίους μάλιστα κατήγγειλαν πως πετάλωσαν, μετά τη
δολοφονία του, το άτυχο πατέρα του Π. !!! Μετά και τη δεύτερη δολοφονία,
μια αφού είχαν ρίξει τις ευθύνες στους << ΕΑΜοβούλγαρους>>, οι δύο
εραστές – δολοφόνοι, ο καθένας της μητέρας και του πατέρα του άλλου, συνέχισαν
να αγωνίζονται στο πλευρό ενός άλλου δολοφόνου ( της γυναίκας του ) για την
ελευθερία της πατρίδας από τον κομμουνιστικό κίνδυνο και με σημαία τους το
τρίπτυχο ΠΑΤΡΙΣ – ΘΡΗΣΚΕΙΑ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Άλλωστε οι περισσότεροι από τους
<< πατριώτες>> συντρόφους τους, που αγωνίζονταν << με τη
βοήθεια του Χριστού και της Παναγίας>> εναντίον των απάτριδων και άθεων
κομμουνιστών, είχαν κάνει και αυτοί ανάλογους φόνους, για άλλους λόγους όμως.
Θα αποκαλυφθούν όλες αυτές οι ιστορίες με τον καιρό. Αποκαλύψεις θα γίνουν και
για τους <<ιδεολόγους και άφθαρτους>> αριστερούς, οι οποίοι ήταν
βέβαια λιγότερο βίαιοι από τους ακροδεξιούς αλλά ακριβώς το ίδιο ιδεολόγοι,
δηλαδή καθόλου ( αναφέρομαι στους τοπικούς και των δύο παρατάξεων, και πάλι όχι
σε όλους ) .
Δρ. Τάσος
Σαββίδης
Κρηνίδες Φιλίππων,
28/08/2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου