Η Πρωτοβουλία Φιλίππων πολιτεία, δημιουργήθηκε από πολίτες για να διεκδικήσει για την περιοχή των Φιλίππων, τη δημιουργία ενός δήμου, του Δήμου Φιλίππων, που να πληροί όλα εκείνα τα κριτήρια που θα εμβαθύνουν τη δημοκρατία και ταυτόχρονα θα δίνουν προοπτικές ισχυρής ανάπτυξης του τόπου μας.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΛΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΟΚ!


     
Μία πολύ σοβαρή καταγγελία εις βάρος δημοτικού συμβούλου του δήμου Καβάλλας, έφθασε εχθές ( Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου του 2018 ) σε εμάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η καταγγελία είναι επώνυμη και αφορά συγκεκριμένο πρόσωπο. Η γυναίκα που την κάνει είναι γνωστή σε όλους. Η κατηγορίες που προσάπτει στον δημοτικό σύμβουλο είναι πολύ σοβαρές και θα πάρουν τον δρόμο της δικαιοσύνης. Εμείς, ως Πρωτοβουλία Φιλίππων, δεν έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε θέση σχετικά με το θέμα, δεν μπορούμε όμως να λογοκρίνουμε την καταγγέλλουσα και εφόσον επέλεξε την δική μας σελίδα για να την κοινοποιήσει στον κόσμο θα την δημοσιεύσουμε έτσι ακριβώς όπως μας την έστειλε! Το σίγουρο είναι πως κάτι πρέπει να γίνει στο δημοτικό συμβούλιο, να τεθεί το θέμα και να δοθούν εξηγήσεις. Το κείμενο που μας απέστειλε η κυρία Σοφία Σαρρίδου έχει ως εξής:
«Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα προσωπικέ μου πρόβλημα (θέμα) που αντιμετωπίζω εδώ και δυο χρόνια, από έναν δημοτικό σύμβουλο του δήμου Καβάλας και του πρώην δήμου Φιλίππων, το όνομα του συμβούλου είναι γνωστό,  ο οποίος διαμένει στο ίδιο χωριό που μένω και εγώ. το πρόβλημα με τον πιο πάνω αναφερόμενο σύμβουλο ξεκίνησε ενώ εγώ ποτέ  μου δεν είχα επαφές, ούτε φιλικές,  παρά μόνο τον γνώριζα σαν όνομα, σαν χωριανό. Σε αυτό το διάστημα που αναφέρω αυτός ο ίδιος άρχισε να μου μιλάει άσχημα, φραστικά αηδιαστικά,  προσβλητικά, να με δυσφημεί  και να με συκοφαντεί με φράσεις που θα ντρεπόταν όποιος άλλος άντρας που θα ήξερε τι σημαίνει σεβασμός στην γυναίκα, και δη  αυτός που υπάρχει μέσα στα κοινά και ψηφίστηκε να προσέχει, να προστατεύει και να βοηθάει τους συγχωριανούς και φυσικά ψηφοφόρους,  αντί να κάνει αυτά που έκανε και  στα οποία  θα αναφερθώ  ποιο κάτω. Είναι  παντρεμένος πάρα πολλά χρόνια και έχει δυο παιδιά και δυο εγγόνια.  Διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση
με μια γυναίκα που το όνομα της  είναι γνωστό και διαμένει και αυτή στο ίδιο χωριό  και με την οποία είχα προσωπική φιλία για κάποια χρόνια. Γνώριζα για αυτήν την σχέση και από την ίδια που μιλούσαμε για αυτό, την οποία σχέση ήθελαν και προσπαθούσαν να  κρύψουν για λόγους προσωπικούς,  λόγω του  ότι ήταν παντρεμένος και γνωστός σύμβουλος για να μην μαθευτεί  και εκτεθεί.  Όμως δεν το κατάφεραν και στην τελική το γνώρισε όλο το χωριό . Η φιλία μου με την ποιο πάνω γυναίκα τελείωσε για λόγους δικούς μας, προσωπικούς και διαφωνιών στον τρόπο σκέψης και πράξεων της ποιο πάνω αναφερόμενης και έτσι διακόψαμε την σχέση φιλίας που είχαμε. Στην διάρκεια της σχέσης τους και της σχέσης φιλίας που είχα, η ποιο πάνω γυναίκα ήθελε να διακόψει την σχέση της με τον δημοτικό σύμβουλο για τους λόγους ότι την κορόιδευε ασύστολα και με την ιδιότητα του εκμεταλλευόταν την αδυναμία της για εύρεση δουλειάς , με το να την βάζει στα δίμηνα στην καθαριότητα του δήμου και στα λασπόλουτρα. Όμως κάποια στιγμή  σταμάτησε η σχέση τους με την δική της προσωπική απόφαση. Να συμπληρώσω ότι αυτή η γυναίκα ήδη έχει έναν γάμο και τρία παιδιά και αυτό το διάστημα  είναι χωρισμένη και γνωρίζει πάρα πολύ  καλά τι αποφάσεις παίρνει για την ζωή της. Εγώ  το γνώριζα αυτό από την ίδια, όμως αυτός  δεν το δεχόταν αυτό  το τέλος και συνέχισε να ενοχλεί την ίδια παρά την θέλησή της. Επίσης , άρχισε να ενοχλεί και εμένα προσωπικά, όπως και ανάφερα και στην αρχή,  με ύβρεις και μέσω του τηλεφώνου της γυναίκας και σε ανοιχτή συνομιλία τους να με κατηγορεί και να με  βρίζει ότι εγώ φταίω για όλα και ότι εγώ έβαλα διαβάλματα για να τον χωρίσει,  ότι εγώ  τέτοια κάνω και ότι η δουλειά μου είναι να είμαι μια βρωμιάρα και πουτάνα , να χωρίζω ζευγάρια. Αφού προσπαθούσε να τον σταματήσει και να του εξηγήσει πως ήταν απόφαση  δικιά  της, αυτός δεν σταμάτησε και συνέχισε να λέει (του ανέφερε ότι θα μου τα πει ,ενώ εγώ ήδη άκουγα από την ανοιχτή συνομιλία )  « και αν τολμάει ας έρθει στο μαγαζί μου η Σαρρίδου και θα δει θα της πετάξω τον πούτσο μου στα μούτρα της την πουτάνα». Εκείνη την στιγμή σηκώνομαι και φεύγω από τον καφέ που ήμασταν,  και τόσο θυμωμένη,  πήγα να του ζητήσω το λόγο και εκεί με πολύ χυδαίο τρόπο,  με ύβρεις και να με φτύνει στο πρόσωπο,  έγινε ένας χαμάς. Άκουσαν οι γείτονες,  άκουσε ο γιος του, και ήρθε και ο ίδιος και με απείλησε ότι αν δεν φύγω τώρα αμέσως θα με θάψει ζωντανή (ο οποίος γιος του είναι σε αναστολή! Όποιος κατάλαβε,  κατάλαβε! ). Εγώ ήμουν έξω από το μαγαζί του, όμως συνέχισα να ζητάω τον λόγο,  γιατί  ασχολείται  μαζί μου και όλα αυτά που συμβαίνουν.  Το μόνο που έκανε ήταν να είναι χυδαίος και έτσι του ζήτησα να μην ξανασυμβεί. Αυτός όμως, όσο αρνιόταν  την συνέχιση της σχέσης η γυναίκα αυτή,  συνέχισε να κάνει τα ίδια. Στην συνέχεια εγώ  απευθύνθηκα στον δικηγόρο μου και του έστειλα εξώδικη επιστολή. Για λίγο διάστημα σταμάτησε,  όμως όταν αυτή η γυναίκα άρχισε να εργάζεται  στα λασπόλουτρα Κρηνίδων και εγώ πήγαινα για θεραπευτική επίσκεψη και κάποιες φορές για προσωπική,  να δω την φίλη μου, αυτός,  με την ιδιότητα του και για προσωπικό του όφελος, έδινε εντολές στο προσωπικό εργασίας να μου απαγορεύουν να εισέλθω στον πηλό,  εκεί δηλαδή που βρισκόταν η γυναίκα αυτή. Που απαγορεύεις δημοτικέ σύμβουλε; Σε ένα χώρο που έχουν δικαίωμα όλες οι γυναίκες να μπουν και να θεραπευθούν και μάλιστα σε δημοτικό  χώρο που στην τελική είναι δημόσιος χώρος; Να μάθεις πρώτα της νομοθεσίες , σύμβουλε της δεκάρας και ούτε καν μυαλό μέσα στο κεφάλι σου, και μετά να απαγορεύεις.....Οι αιτιολογίες ( του απαγορεύω ) ήταν ότι δεν πλήρωνα,  ότι ήμουν κλέφτρα και αφού έμπαινα εκεί δωρεάν, έκλεβα κιόλας!  Αναρωτιόμουν  μέσα στον θυμό μου..., αφού  έκλεβα γιατί ποτέ δεν με ανέφερε στην αστυνομία και στην διοίκηση των λασπολούτρων,  ε; Αφού  κάλεσα την διευθύντρια ησύχασε το θέμα και εισήλθα στον χώρο του πηλού. Προκαλώ και τον Ίδιο και Όποιον άλλον θέλει,  να του δείξω και την κάρτα εισόδου μου και τα εισιτήρια μου! Περιμένω,  όποιον θέλει....για την απόδειξη της αλήθειας. Άρα το ψέμα πάει σύννεφο δημοτικέ σύμβουλε! Μετά από  αυτό το γεγονός,  που με εξαγρίωσε,  απευθύνθηκα στην αστυνομία και δήλωσα αυτό το συμβάν. Επίσης , εγώ  η ίδια ενημέρωσα και προσωπικά την κυρία Ιωσηφίδου,  πρόεδρο της ΔΗΜΟΦΕΛΕΙΑΣ,  και τον κύριο Μαρουλά,  γενικό διευθυντή της ΔΗΜΟΦΕΛΕΙΑΣ και με καθυσήχασαν στο ότι θα του μιλήσουν ...Το  θέμα δεν σταματάει εδώ! Η συνέχεια αυτού του θέματος {προβλήματος]δεν σταμάτησε. Και την συνέχισε η ποιο πάνω γυναίκα, γιατί όπως σας ανέφερα,  ποιο πάνω, οι διαφορετικές σκέψεις και τρόποι μας σταμάτησαν την φιλία. Αυτή η ίδια μου έβγαλε τον χειρότερό της εαυτό και με κακία, που τον λόγο ακόμα δεν τον  ξέρω,  άρχισε να κάνει επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους μου, όπως η μια φίλη μου που μένει στης Κρηνίδες, και να της μιλάει για μένα άσχημα και να φτάσει στο σημείο να της πει ότι αν συνεχίσει να κάνει παρέα και φιλία μαζί μου [την απείλησε]ουσιαστικά και ότι αν ξαναπάει στον εξωτερικό χώρο και σε σημείο του δήμου {λασπόλουτρα]να πουλήσει διάφορα ζαρζαβατικα,  θα βάλει,  της είπε,  τον δημοτικό σύμβουλο να την διώξει!  Και  αυτό  έκανε!  Μετά από  ένα χρονικό διάστημα έκανε αυτός , αυτό που είπε εκείνη με την απειλή της.  Πήγε με την πολιτική του ιδιότητα και προς όφελος του και για να αποδείξει  πως νοιάζεται  και ενδιαφέρετε και την αγαπάει  και έκανε όλο αυτό!  Μάλιστα, έφτασε στο σημείο να καλέσει την αστυνομία,  αφού δεν το κατάφερε αυτός,  μετά από τις βρισιές και την άσχημη συμπεριφορά του προς  αυτήν την γυναίκα. Ζήτησε από  την αστυνομία να της βάλει πρόστιμο  1000 ευρώ γιατί δεν είχε άδεια πλανόδιου εμπόρου, η οποία γυναίκα μόνο σε εκείνον τον χώρο πήγαινε για να πουλήσει κάτι από τον μπαξέ που έχει, όπως μελιτζάνες ,πιπεριές,  πράσα και αυτό μόνο και μόνο για να σπουδάζει η κόρη της,  ένα άξιο κορίτσι από μια μαμά που αγωνίζονταν  τίμια και άξια να βγάλει το ψωμί της , και αυτό το {κάθαρμα} όπως το αποκαλούσαν εκεί, να χαίρετε για αυτό που έκανε και που η δήμαρχος Καβάλας κρατάει ακόμα τέτοια καθάρματα για συμβούλους που  αντί να προστατεύουν κάνουν κακό μόνο και όχι να καταστρέφουν αδύναμους ανθρώπους και αυτό όλο γιατί νόμιζε ο ίδιος και ακόμα που γράφω τώρα,  ότι εγώ φταίω που  έχασε την {γκόμενα} γυναίκα, επίσης,  εγώ προσωπικά ανάφερα  στην δήμαρχο αυτό το θέμα με την φίλη μου που μένει στις Κρηνίδες και τον κάλεσε να του δώσει της ανάλογες ευθύνες ,και ότι είπαν φυσικά τα είπαν μόνοι τους! Άραγε ξέρουμε την αλήθεια,  αν του είπε ή τον καλύπτει η δήμαρχος; Αν και γνωρίζω καλά ότι δεν σε  εκτιμάει προσωπικά,  η ίδια η δήμαρχος,  δημοτικέ σύμβουλε! Θα πληρώσεις τα 1000 ευρώ ;  ή  ποιος θα πληρώσει τα γαμησιάτικα που λέμε! Και  επίσης,  ποιος θα πληρώσει τον φόβο που ένιωθε αυτή η γυναίκα που με τον ίδιο τρόπο έδιωχνες και δεν σεβάστηκες  την γυναίκα αυτή και ούτε την θέση που έχεις,  παρά έκανες πολλά και εκμεταλλεύτηκες  την πολιτική σου ιδιότητα. Επίσης,  θα αναφέρω ότι μαζί μου δεν σταμάτησε και έως και λίγο διάστημα{γιατί αυτό το θέμα ξεκίνησε  τον Απρίλιο} και χωρίς αφορμές,  πηγαίνει στην αστυνομία και αναφέρει γεγονότα που δεν έγιναν και εγώ αφού ενημερώνομαι αρνούμαι και αναφέρω ότι ψεύδεται  ασύστολα,  γιατί τα περιστατικά τα προκαλεί αυτός σε εμένα και οι συστάσεις που τον έχω κάνει είναι γραμμένες  στο βιβλίο συμβάντων, όπως και το εξώδικο.[Από πότε αυτός που ενοχλείτε ενοχλεί;  Αλλού να τα κάνεις αυτά δημοτικέ  σύμβουλε της δεκάρας και τζάμπα μάγκα! Άλλωστε στη δικιά του ζωή και στην δικιά  του οικογένεια ψεύδεται  ασύστολα μην το κρύψουμε άλλωστε,  σε μια μικρή κλειστή κοινωνία ζούμε και τα ξέρουμε όλα. Μαθαίνονται όλα και βλέπονται] . Όχι σαν αυτόν που ότι του λένε τα διαδίδει, δεν φτάνει που δεν κάνει σωστά την δουλειά του, δεν κάνει σωστά και την ενημέρωση της εφημερίδας του χωριού....χαχαχα, όλο αυτό ,όλα αυτά,  με έχουν προσβάλει την προσωπικότητα μου και θα ζητήσω από τους νόμους του κράτους,  την εισαγγελία Καβάλας, την αστυνομία Κρηνίδων και από  τον δήμο Καβάλας,  να πάρουν θέση! Οι ποινές , βάση νόμου, για να έρθει το αποτέλεσμα και να τιμωρηθεί ανάλογα για της πράξεις που έκανε, και αφού ξεκινήσω της διαδικασίες με την νομική οδό,  θα αναφέρω και θα δημοσιοποιήσω και το όνομα του και τα ονόματα της [γκόμενας] και συγγενών και φίλων μου! Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ. Επίσης,  θέλω να αναφέρω ότι  αυτήν την καταγγελία την κάνω και για αυτόν και έτσι πιστεύω να μάθει από ακόμα ένα λάθος της ζωής  του και να γίνει καλύτερος άνθρωπος...Το παν είναι να είσαι άνθρωπος ..και όχι να πηγαίνεις στην εισαγγελία Καβάλας και να καταγγέλλεις  γεγονότα που δεν είδες και απλά σου είπαν και με αυτόν τον τρόπο να δείξεις ότι αγαπάς και θέλεις αυτήν την [γκόμενα]ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕ,ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ .... και τυχών ομοιότητες είναι απλή σύμπτωση,  που λέει ο λόγος....»

Σαρρίδου Σοφία, 13/12/2018



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου